Welcome to our website !

Γιατί δε χάνω κιλά; 8 λάθη σου που καθυστερούν την απώλεια βάρους

By November 25, 2017


Όλοι κάνουμε λάθη. Ευτυχώς αυτά τα λάθη στην απώλεια βάρους είναι εύκολο να τα διορθώσεις. Μάθε λοιπόν τι μπορεί να κάνεις λάθος:

1. Έχεις ένα “φτωχό” πρωινό γεύμα.

Εάν κάθε πρωί αλείφεις λίγο βούτυρο με μαρμελάδα σε μία φέτα ψωμί και τρέχεις προς την πόρτα, κάνεις μεγάλη ζημιά στον εαυτό σου. Ένα πρωινό γεμάτο πρωτεΐνη θα μπορούσε να περιορίσει τις λιγούρες σου αργότερα μέσα στην ημέρα, σύμφωνα με έρευνα του 2013.

2. Κάνεις μόνο αερόβια άσκηση.

Αν πιστεύεις ότι χρειάζεται να κάνεις μόνο ασκήσεις cardio ή καρδιοαναπνευστικές-όπως τις ονομάζουμε- και καθόλου ασκήσεις ενδυνάμωσης, για να κάψεις λίπος, τότε κάνεις μεγάλο λάθος. Εάν ασχοληθείς λίγο με τα βαράκια, οι ειδικοί αναφέρουν ότι θα καταφέρεις να αυξήσεις το ποσό των θερμίδων που καις καθημερινά, γεγονός το οποίο θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος πιο γρήγορα.


3. Χρησιμοποιείς μόνο ελαφριά βαράκια.

Με το να χρησιμοποιείς πιο βαριά βαράκια κάνοντας λιγότερες επαναλήψεις μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες από το να σηκώνεις ελαφριά βαράκια με πολλές επαναλήψεις. Το ήξερες αυτό;

4. Δεν τρως πριν την προπόνηση.

Αν νομίζεις ότι θα καταφέρεις να κρατήσεις ένα χαμηλό ποσό θερμίδων αν δεν τρως πριν το γυμναστήριο, μάθε αυτό: Σε μία νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Αρκάνσας, οι γυναίκες που κατανάλωναν ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες προτού γυμναστούν με μέτρια ένταση για 30 λεπτά, έκαψαν τελικά περισσότερες θερμίδες από αυτές που δεν είχαν φάει κάτι πριν.

5. Κάνεις γυμναστική μόνη σου συνέχεια.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε μεγαλύτερες ομάδες για απώλεια βάρους σημειώνουν μεγαλύτερη επιτυχία στους στόχους τους. Ακόμα και αν δε θέλεις να πάρεις μέρος σε κάποια ομάδα, μπορείς να δημιουργήσεις μία δική σου με φίλους ή συγγενείς σου και να θέσετε από κοινού τους στόχους σας για το χάσιμο κιλών.

6. Αγχώνεσαι για την ένδειξη της ζυγαριάς.

Σε μία έρευνα, οι συμμετέχοντες που βρίσκονταν σε δίαιτα και έμαθαν κάποιες τεχνικές για τη διαχείριση του άγχους έχασαν περισσότερα κιλά από αυτούς που δεν είχαν κάποια εκπαίδευση σε αυτό το θέμα. Μάθε λοιπόν πώς να αποφεύγεις το άγχος και το φαγητό λόγω στρες και θα αυξήσεις την απώλεια κιλών στην πορεία.

7. Πίνεις “διαιτητικά” αναψυκτικά.

Πιστεύεις ότι με το να πίνεις light αναψυκτικά γλυτώνεις κάποιες θερμίδες;
Μάθε ότι σε έρευνα που έγινε πρόσφατα, υπέρβαροι άνθρωποι που βρίσκονταν σε δίαιτα και επέλεγαν διαιτητικά ποτά, κατέληγαν να καταναλώνουν καθημερινά τον ίδιο αριθμό θερμίδων με αυτόν που κατανάλωναν αυτοί που έπιναν κανονικά αναψυκτικά. Επομένως, απομακρύνσου από κάθε είδους αναψυκτικά και προτίμησε να πίνεις πολύ νερό.

8. Αποφεύγεις το επιδόρπιο( αλλά όχι το ψωμί).

Στη μάχη ανάμεσα στο ψωμί πριν το γεύμα και στο γλυκό, καλύτερα να προτιμήσεις το επιδόρπιο.

πηγή : shape.gr

You Might Also Like

0 comments