Εάν ανακαλύπτετε τον εαυτό σας να αναρωτιέται: «Παίρνω αρκετή βιταμίνη D;» θα πρέπει επίσης να ρωτήσετε τον εαυτό σας μια άλλη ερώτηση: "Έχω πάρει αρκετό μαγνήσιο ;"
Σε ένα νέο άρθρο ανασκόπησης, οι ερευνητές υπογραμμίζουν τη σημασία του να πάρει αρκετό από αυτό το μέταλλο, το οποίο βοηθά στον μεταβολισμό ή την "ενεργοποίηση" της βιταμίνης D, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το σώμα.
«Οι άνθρωποι παίρνουν συμπληρώματα βιταμίνης D αλλά δεν συνειδητοποιούν πώς μεταβολίζονται», δήλωσε σε δήλωσή του ο συν-συγγραφέας Mohammed Razzaque, καθηγητής παθολογίας στο Lake Erie College of Osteopathic Medicine στην Πενσυλβάνια . "Χωρίς μαγνήσιο, η βιταμίνη D δεν είναι πραγματικά χρήσιμη." [ 9 καλές πηγές νόσου-μαχητής βιταμίνης D ]
Το μαγνήσιο είναι το τέταρτο άφθονο ορυκτό στο σώμα μετά το ασβέστιο, το κάλιο και το νάτριο, σύμφωνα με τους ερευνητές. Το στοιχείο ενεργοποιεί εκατοντάδες ένζυμα που εμπλέκονται σε σημαντικές βιολογικές αντιδράσεις, συμπεριλαμβανομένων των ενζύμων που παίζουν ρόλο στο μεταβολισμό της βιταμίνης D, ανέφερε η ανασκόπηση.
Αλλά πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αρκετό μαγνήσιο - μια εθνική έρευνα από το 2005-2006 διαπίστωσε ότι περίπου οι μισοί Αμερικανοί δεν κατανάλωσαν αρκετό μαγνήσιο, σύμφωνα με την ανασκόπηση. Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH) , η συνιστώμενη ποσότητα μαγνησίου είναι 400-420 χιλιοστόγραμμα ημερησίως για τους άνδρες και 310-320 mg ημερησίως για τις γυναίκες.
Προηγούμενη έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση μαγνησίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανεπάρκειας βιταμίνης D: Μια μελέτη του 2013 διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν σχετικά υψηλά επίπεδα μαγνησίου ήταν λιγότερο πιθανό να έχουν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D, σε σύγκριση με ανθρώπους που δεν είχαν αρκετό μαγνήσιο.
Ίσως οι άνθρωποι που παίρνουν αρκετό μαγνήσιο να χρειάζονται λιγότερη ποσότητα συμπληρώματος βιταμίνης D για να φθάσουν σε επαρκή επίπεδα βιταμίνης D, από ό, τι εάν δεν είχαν αρκετό μαγνήσιο, δήλωσε ο Razzaque. «Με την κατανάλωση μιας βέλτιστης ποσότητας μαγνησίου, κάποιος μπορεί να μειώσει τους κινδύνους ανεπάρκειας βιταμίνης D», είπε.
Ορισμένες μελέτες έχουν επίσης διαπιστώσει ότι τα άτομα με υψηλότερη πρόσληψη μαγνησίου έχουν υψηλότερη οστική πυκνότητα και χαμηλότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης , σε σύγκριση με άτομα με χαμηλότερη πρόσληψη μαγνησίου, ανέφεραν οι ερευνητές. Ωστόσο, απαιτείται περισσότερη έρευνα για να διαπιστωθεί εάν η λήψη συμπληρωμάτων μαγνησίου μπορεί να αποτρέψει ή να θεραπεύσει την οστεοπόρωση, σύμφωνα με το NIH.
Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο περιλαμβάνουν αμύγδαλα, μπανάνες, φασόλια, μπρόκολα, καστανό ρύζι, κάσιους, κρόκο αυγού, ιχθυέλαιο, λιναρόσπορο, πράσινα λαχανικά, γάλα, μανιτάρια, άλλα καρύδια, πλιγούρι, σπόρους κολοκύθας, σουσάμι, σόγια, καλαμπόκι, τόφου και δημητριακά ολικής αλέσεως, σύμφωνα με την ανασκόπηση.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εάν οι άνθρωποι παίρνουν συμπληρώματα μαγνησίου , δεν πρέπει να καταναλώνουν περισσότερο από το συνιστώμενο ποσό, το οποίο είναι 350 mg ανά ημέρα για ενήλικες. (Αυτό το όριο είναι μόνο για τα συμπληρώματα Μπορεί να είναι χαμηλότερη από τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα, επειδή το τελευταίο περιλαμβάνει το μαγνήσιο από τρόφιμα καθώς και τα συμπληρώματα..) Πάρα πολύ μαγνησίου από συμπληρώματα διατροφής μπορεί να προκαλέσει διάρροια, ναυτία και κοιλιακή κράμπα? και οι εξαιρετικά υψηλές δόσεις μπορεί να οδηγήσουν σε ακανόνιστο καρδιακό παλμό και καρδιακή ανακοπή, σύμφωνα με το NIH.

Comments
Post a Comment